Social media strategie

Wil je meer uit je sociale media halen? Dan is een workshop social media strategie zeker iets voor jouw organisatie. Tijdens de workshop ga je één of meerdere social media doelen benoemen. Vanuit deze doelen ga je vervolgens invullen hoe je dit kunt omzetten en organiseren naar doelgroepgerichte content thema's vanuit de kanalen die je wil inzetten. 

De workshopsessie bestaat uit een dagdeel van 4 uur met mensen van de communicatie afdeling eventueel ondersteund door andere actieve collega's op het gebied van sociale media en collega's die zich bezig houden met digitaal klantcontact (webcare).

Na een workshopsessie heb je inzicht in je social media strategie, heb je inspiratie voor doelgroepgerichte thema's die eenvoudig te vertalen zijn naar content én weet je hoe je al je kanalen doelgericht en versterkend kunt inzetten.

Model social media strategie

Model social media

Opzet van de workshopsessie

Social media doel
Content thema's
Kanalen
Organisatie
Planning & Beheer
Meten & Bijsturen

Kosten

1.250 euro (inclusief voorbespreking en inlezen)

Gerelateerde blog

Wat is jouw social media doel?

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Bericht