NIX & NIX is een start-up met alleen maar exclusieve alcoholvrije spirits, bieren en wijnen in het assortiment. In mei opgestart als webshop, waarna in juli ook een winkel in Haarlem geöpend is. Om NIX & NIX als “De eerste slijterij van Nederland” neer te zetten hebben we flink ingezet op PR en Instagram. Mijn […]
10 juli 2021 Lees meerConvious is een innovatieve start-up in een traditionele markt. Met geavanceerde software helpen ze themaparken en zoo’s bij het digitaliseren van de customer journey van hun bezoekers. Voor, tijdens en na hun bezoek aan een park. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mobile ordering en crowd control. Echter zijn themaparken en zoo’s niet zo data minded en […]
5 juli 2021 Lees meerVoor Strik Creemers & Partners, een financieel advieskantoor in Eindhoven, werk ik sinds begin 2021 4 uur per week als Marketeer op Afstand. Gezamenlijk met de 3 partners hebben we de marketing strategie bepaald. Vanuit het opgestelde marketingplan en de vernieuwde positionering ben ik nu bezig met de uitvoering hiervan. Denk hierbij aan het begeleiden van een […]
4 juli 2021 Lees meerIn het voorjaar van 2021 heb ik een workshop begeleid voor het bestuur van LAKS (Landelijk Aktie Kommittee voor Scholieren). Centraal stond de vraag hoe LAKS haar doelgroep scholieren beter kon bereiken via Instagram en meer engagement kon creëren met hun achterban. Na een constructieve workshop sessie met de bestuursleden zijn we tot de volgende […]
27 mei 2021 Lees meerTime to Hire is een snelgroeiend recruitmentbureau dat gespecialiseerd is in RPO. Recruitment Process Outsourcing. Maar decision makers in HR en recruitment zijn nog onvoldoende bekend met RPO en wat het voor hen kan betekenen. Tijdens een interactieve content strategie sessie met marketing en sales hebben we op basis van de See – Think – […]
21 mei 2021 Lees meer