DNA case: de puzzle van AbelTalent

Voor AbelTalent hebben we na meerdere DNA sessies met directie en MT het DNA uitgewerkt als een fotocollage met authentieke foto’s van eigen mensen. Vanuit het idee om iedereen een stukje DNA te sturen ontstond het concept om het DNA uit te werken in een puzzel. En zo kreeg iedereen een week voor de presentatie […]

9 maart 2024 Lees meer

NIX & NIX: zet in op social media voor groeistrategie

NIX & NIX is een start-up met alleen maar exclusieve alcoholvrije spirits, bieren en wijnen in het assortiment. In mei opgestart als webshop, waarna in juli ook een winkel in Haarlem geöpend is. Om NIX & NIX als “De eerste slijterij van Nederland” neer te zetten hebben we flink ingezet op PR en Instagram. Mijn […]

10 juli 2021 Lees meer

Multilanguage content strategie Convious

Convious is een innovatieve start-up in een traditionele markt. Met geavanceerde software helpen ze themaparken en zoo’s bij het digitaliseren van de customer journey van hun bezoekers. Voor, tijdens en na hun bezoek aan een park. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mobile ordering en crowd control. Echter zijn themaparken en zoo’s niet zo data minded en […]

5 juli 2021 Lees meer

Strik Creemers & Partners zet volgende stap in hun marketing

Voor Strik Creemers & Partners, een financieel advieskantoor in Eindhoven met 10 financieel specialisten, werk ik sinds begin 2021 8 uur per week als Marketeer op Afstand. Met de 2 eigenaren hebben we de marketing strategie bepaald. Vanuit het opgestelde marketingplan en de vernieuwde positionering ben ik nu bezig met de uitvoering en optimalisatie hiervan. Denk hierbij […]

4 juli 2021 Lees meer

Content strategie LAKS: van 5.000 naar 10.000 volgers

In het voorjaar van 2021 heb ik een workshop begeleid voor het bestuur van LAKS (Landelijk Aktie Kommittee voor Scholieren). Centraal stond de vraag hoe LAKS haar doelgroep scholieren beter kon bereiken via Instagram en meer engagement kon creëren met hun achterban. Na een constructieve workshop sessie met de bestuursleden zijn we tot de volgende […]

27 mei 2021 Lees meer

Time to Hire versterkt Content Strategie

Time to Hire is een snelgroeiend recruitmentbureau dat gespecialiseerd is in RPO. Recruitment Process Outsourcing. Maar decision makers in HR en recruitment zijn nog onvoldoende bekend met RPO en wat het voor hen kan betekenen. Tijdens een interactieve content strategie sessie met marketing en sales hebben we op basis van de See – Think – […]

21 mei 2021 Lees meer