Klantreis & Klantbeleving

Wil je meer inzicht in de klantreis van je klant en zijn klantbeleving? Tijdens de workshop Klantreis & Klantbeleving ga je in een sessie van een dagdeel (4 uur) samen met je marketing en verkoopteam (of met een klantpanel) aan de slag. Per bepaalde doelgroep breng je de klantreis en de klantbeleving in kaart. Het geeft je de juiste inzichten en inspiratie, die leiden tot concrete aanknopingspunten voor actiepunten gericht op je doelgroep. 

Opzet van de workshopsessie

Doel en randvoorwaarden
Doelgroepen
Bepalen klantcontactmomenten
Beoordelen klantbeleving
Actiepunten en conclusies

NB: delen zijn te combineren met klantpanel

Model Klantreis & Klantbeleving
(vereenvoudigde weergave)

Klantreis model_vereenvoudigdWat levert het op?

Na een workshopsessie klantreis & klantbeleving heb je concreet inzicht in je klantreis en de klantbeleving per klantcontactmoment en inspiratie hoe je hier met een doelgerichte strategie op in kunt spelen! 

Tarief

1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)

Ervaring

Ik heb brede ervaring met het verzorgen van workshops over klantreis & klantbeleving voor organisaties in verschillende sectoren van zorginstelling tot webshop.

Zakelijke dienstverlening (Semi-)overheid Onderwijs
Zorg Retail Sport

 

Gerelateerde blogs

Valkuilen van de klantreis
10 tips hoe je de klantervaring in de klantreis optimaliseert

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Bericht