Wil je meer inzicht in de klantreis van je klant en zijn klantbeleving? Tijdens de workshop Klantreis & Klantbeleving ga je in een sessie van een dagdeel (4 uur) samen met je marketing en verkoopteam (of met een klantpanel) aan de slag. Per bepaalde doelgroep breng je de klantreis en de klantbeleving in kaart. Het geeft je de juiste inzichten en inspiratie, die leiden tot concrete aanknopingspunten voor actiepunten gericht op je doelgroep.
Opzet van de workshopsessie
Doel en randvoorwaarden
Doelgroepen
Bepalen klantcontactmomenten
Beoordelen klantbeleving
Actiepunten en conclusies
NB: delen zijn te combineren met klantpanel
Model Klantreis & Klantbeleving
(vereenvoudigde weergave)
Wat levert het op?
Na een workshopsessie klantreis & klantbeleving heb je concreet inzicht in je klantreis en de klantbeleving per klantcontactmoment en inspiratie hoe je hier met een doelgerichte strategie op in kunt spelen!
Tarief
1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)
Ervaring
Ik heb brede ervaring met het verzorgen van workshops over klantreis & klantbeleving voor organisaties in verschillende sectoren van zorginstelling tot webshop.
Zakelijke dienstverlening | (Semi-)overheid | Onderwijs |
Zorg | Retail | Sport |
Gerelateerde blogs
Valkuilen van de klantreis
10 tips hoe je de klantervaring in de klantreis optimaliseert