Time to Hire versterkt Content Strategie

Time to Hire is een snelgroeiend recruitmentbureau dat gespecialiseerd is in RPO. Recruitment Process Outsourcing. Maar decision makers in HR en recruitment zijn nog onvoldoende bekend met RPO en wat het voor hen kan betekenen. Tijdens een interactieve content strategie sessie met marketing en sales hebben we op basis van de See – Think – Do – Care fases van Google bepaald hoe we content doelgroepgerichter kunnen inzetten om de juiste bezoekers naar de site te genereren en vervolgens te laten converteren naar interessante leads. Naast doelgerichte content voor blogs, infographics, podcasts, success cases en whitepapers hebben we ook de online propositie en de belangrijkste landingspagina’s versterkt. Campagnematig gaat Time to Hire deze zomerperiode Masterclasses op specifieke thema’s met partners opzetten om haar thought leadership te versterken bij zowel nieuwe als bestaande relaties.

Eerste resultaten

Binnen een maand na de workshop zijn de belangrijkste landingspagina’s versterkt met aantrekkelijke proposities gericht op specifieke doelgroepen.

Landingspagina scale-up

Landingspagina middelgroot

Landingspagina corporate

Tijdens de workshop werd onze groep intensief gestimuleerd om verder te denken. Niet alles werd zomaar voor waar aangenomen en dat hadden wij ook nodig. Het resultaat was een duidelijke content strategie met concrete actiepunten en een uitgewerkte campagne waar wij zelf verder mee aan de slag konden.
Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire

Impressie

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?

Wil jouw bedrijf ook de volgende stap zetten in je content strategie? Ga voor meer informatie naar mijn pagina over workshop Content Strategie of stuur me een email.

Bart Waterschoot

Heb je een vraag over deze case? Stuur me gerust een email

Meer over..

Referenties

  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "
  • Monique Berendsen, eigenaar uitzendbureau Match 4U:
    "

    Bart is mijn sparringpartner als het gaat om de ontwikkeling van marketingconcepten. Ik ben erg blij met onze samenwerking!

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Voorstel afspraak