Propositie ontwikkeling

Wil je een propositie ontwikkelen waar je een (nieuwe) doelgroep mee aanspreekt? 

In de workshop propositie ontwikkeling ontwikkelen we een insight-gedreven propositie. Vanuit je droomklant ga je verschillende insights genereren en ga je keuzes maken. Het gekozen insight vertaal je naar een propositie waarin de vragen "wat wil je betekenen voor je doelgroep?" en "hoe maak je dit concreet in je bewijsvoering?" centraal staan.

De workshop propositie ontwikkeling is voor een team van 4-8 mensen (bij voorkeur aangevuld met een aantal klanten), duurt een dagdeel en sluit goed aan op de workshop droomklant strategie.

Opzet van de workshopsessie

Droomklant + genereren inzichten Propositie model Brainstorm over bewijsvoering Actiepunten en planning

Model propositie

Wat levert het op?

Na de workshop sessie heb je duidelijk inzicht in hoe je met je propositie het beste kunt inspelen op inzichten die gebaseerd zijn op je doelgroep. Je hebt een aansprekende en overtuigende propositie die je in de markt kunt zetten via verschillende kanalen.

Tarief

1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)

 Gerelateerde blog

Hoe vertaal je inzichten in jouw droomklant naar een propositie die hout snijdt?

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Bericht