Wil je een propositie ontwikkelen waar je een (nieuwe) doelgroep mee aanspreekt?
In de workshop propositie ontwikkeling ontwikkelen we een insight-gedreven propositie. Vanuit je droomklant ga je verschillende insights genereren en ga je keuzes maken. Het gekozen insight vertaal je naar een propositie waarin de vragen "wat wil je betekenen voor je doelgroep?" en "hoe maak je dit concreet in je bewijsvoering?" centraal staan.
De workshop propositie ontwikkeling is voor een team van 4-8 mensen (bij voorkeur aangevuld met een aantal klanten), duurt een dagdeel en sluit goed aan op de workshop droomklant strategie.
Opzet van de workshopsessie
Droomklant + genereren inzichten
Propositie model
Brainstorm over bewijsvoering
Actiepunten en planning
Model propositie
Wat levert het op?
Na het workshop traject heb je duidelijk inzicht in hoe je met je propositie het beste kunt inspelen op inzichten die gebaseerd zijn op je doelgroep. Je hebt een aansprekende en overtuigende propositie die je in de markt kunt zetten via verschillende kanalen.
Investering
2.500 - 5.000 euro ex btw (inclusief inlezen, voorbespreking, materiaal)
Gerelateerde blog
Hoe vertaal je inzichten in jouw droomklant naar een propositie die hout snijdt?











';