Online branding

Wil je echt weten hoe je doelgroep kijkt naar je website en je online positionering? Nodig ze dan eens bij je uit en vraag het ze! Dit begeleid ik in een interactieve en energieke sessie. Hierbij maak ik gebruik van het het online branding model en vraag ik je klanten hoe ze naar je huidige site kijken, waar ze behoefte aan hebben, wat ze missen en hoe ze contact zouden willen hebben.

Opzet van de workshopsessie

Doel en randvoorwaarden
Online pitstop sessie*
Break (koffie / thee)
Actiepunten en conclusies

*in te zetten met klantpanel

Model Online Branding

Wat levert het op?

Output van de workshop sessie is een to the point adviesrapport op basis van de 5 aandachtsgebieden van het model waarmee je direct je online positionering op je website en eventueel ook andere digitale kanelen en social media kanalen doelgroepgerichter kunt inzetten. 

Tarief

1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)

Gerelateerde blog

Als je homepage je voordeur is, waarom je de bel dan verstopt?

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Bericht