Wil je echt weten hoe je doelgroep kijkt naar je website en je online positionering? Nodig ze dan eens bij je uit en vraag het ze! Dit begeleid ik in een interactieve en energieke sessie. Hierbij maak ik gebruik van het het online branding model en vraag ik je klanten hoe ze naar je huidige site kijken, waar ze behoefte aan hebben, wat ze missen en hoe ze contact zouden willen hebben.
Opzet van de workshopsessie
Doel en randvoorwaarden
Online pitstop sessie*
Break (koffie / thee)
Actiepunten en conclusies
*in te zetten met klantpanel
Model Online Branding
Wat levert het op?
Output van de workshop sessie is een to the point adviesrapport op basis van de 5 aandachtsgebieden van het model waarmee je direct je online positionering op je website en eventueel ook andere digitale kanelen en social media kanalen doelgroepgerichter kunt inzetten.
Tarief
1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)
Gerelateerde blog
Als je homepage je voordeur is, waarom je de bel dan verstopt?