Eindejaarsbrief aan mezelf

Het voor mezelf opschrijven van hoe ik terugkijk op het afgelopen jaar en wat ik meeneem naar het volgend jaar is een jaarlijkse traditie. Wat begon als een brief aan mijn leidinggevende, is een brief (blog) aan mezelf geworden. 2022 was een avontuurlijk, veelzijdig en waardevol jaar waar ik heel positief op terug kijk. Ik heb mijn interim opdracht bij Summa College tot een goed einde kunnen brengen en een aantal mooie workshop trajecten kunnen doen met verschillende klanten waar ik met een goed gevoel op terug kijk.

Mijn doelen voor 2023

Ik geloof in het stellen van doelstellingen. In de workshops die ik begeleid beginnen we altijd met het formuleren van doelstellingen. Dit doe ik ook voor mezelf. Om van 2023 nog een beter jaar te maken heb ik mezelf de volgende doelen gesteld:

⭐ Ambitieuze bedrijven laten groeien met effectieve content strategieën en positionering strategieën. Afgelopen jaar heb ik mooie bedrijven als Brenntag, Visma/Yuki, Abeltalent, Toogether (en nog een aantal andere bedrijven die ik niet kan noemen) mogen begeleiden met workshops. Deze lijn wil ik doortrekken!

⭐ Content strategie workshops ook digitaal aanbieden. Work in progress!

⭐ Van Strik Creemers en Partners hét FITste financiële advieskantoor van Nederland maken.

⭐ De laatste maanden van 2022 is de identiteit aangescherpt voor woningcorporatie Zayaz op basis van meerdere workshops met beleidsbepalers. In 2023 gaan we vanuit deze aangescherpte identiteit zorgen voor impact en échte verbinding vanuit de fanstrategie met huurders van Zayaz woningcorporatie.

⭐ De afgelopen 5 jaar heb ik voor verschillende recruitment & detachering bedrijven kunnen werken. Ook in 2023 wil ik mijn kennis en ideeen inzetten om leuke plannen te bedenken met een ondernemend recruitment bedrijf.

⭐ In 2022 hebben we de website van Cocktailicious een update gegeven zodat deze weer future proof is voor de komende jaren en kan doorgroeien. Dit willen we verder uitbouwen als cocktail platform voor Nederlandstalige homebartenders en daarmee onze propositie nog interessanter maken voor drankmerken als De Kuyper en Bacardí.

⭐ Fijn samenwerken met fijne mensen!

Zo dat was hem. Oh ja en misschien ook weer wat vaker bloggen over mijn ervaringen. Ik zie dat mijn laatste blog alweer te lang geleden was. Practice what you preach!


Over Bart';

Over Bart

Bart Betrekt

Bart Bedenkt

Bart Blogt

Bart Bemoeit

Al meer dan 15 jaar voel ik mij als een vis in het water in mijn vakgebied. Ik adem marketing en communicatie in en uit. Van het betrekken van mensen in workshops, het bedenken van doelgerichte campagnes en pragmatische plannen, bloggen tot het gevraagd dan wel ongevraagd bemoeien tegen de dingen waar ik tegen aan loop.

Meer over Bart





Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *