Droomklant strategie

Als je zelf je klanten zou mogen uitkiezen, hoe zouden deze klanten er dan uitzien? Kijk je alleen naar geld? Of kijk je ook of ze bij je dienstverlening en het gedachtegoed en de ontwikkeling van je organisatie passen? Tijdens de workshop Droomklant strategie ga je op basis van een paspoort een profiel voor een droomklant opstellen. De insights van dit profiel van de droomklant gebruiken we als inspiratiebron om een propositie te ontwikkelen waar we nieuwe klantstrategieën van af kunnen leiden.

De workshop droomklant strategie duurt een dagdeel. Deze workshop is goed te combineren met de workshop Klantreis & Klantbeleving

Opzet van de workshopsessie

Invullen PMC matrix als onderligger
Keuzes in segmenten
Paspoort per droomklantsegment
Insights

Paspoort droomklant

Droomklant paspoort

Wat levert het op?

Na de workshop kun je nieuwe klantstrategieën ontwikkelen die geïnspireerd zijn op je droomklant.

Tarief

1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)

Ervaring

Ik heb brede ervaring met het verzorgen van droomklant workshops voor organisaties in verschillende sectoren van MKB bedrijf tot overheidsinstelling.

Zakelijke dienstverlening (Semi-)overheid Onderwijs
Zorg Retail Sport

 
Gerelateerde blog

Wie is jouw droomklant?

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Bericht