Blog: doe jij nog aan visitekaartjes

Doe jij nog aan visitekaartjes?

Ik moet bekennen. Ik doe steeds minder aan visitekaartjes. Ik vergeet ze mee te nemen. Ik vergeet ze te geven. Waarom? Omdat ik merk dat we steeds minder het visitekaartje nodig hebben van ons bedrijf. Contact is steeds persoonlijker. Ook in de praktische zin. Ik sla iemand zijn telefoonnummer of emailadres meteen op. En vaak connect ik ook meteen even via LinkedIn als ik een interessant persoon ontmoet heb bij een netwerkgelegenheid. Qua “visitekaartjes management” – hierbij genomineerd voor woord van de dag – heb ik een snel en gemakkelijk digitaal systeem.

Vers van de pers

En toch heb ik nieuwe visitekaartjes laten maken in de persoonlijke stijl die past bij mijn website. Met foto als geheugensteuntje, anders ligt zo een visitekaartje er ook maar incognito bij. Weliswaar in een bescheiden oplage. Ondanks dat ik er zelf misschien minder waarde aan hecht, merk ik toch dat het in bepaalde gevallen fijn is om een visitekaartje bij je te hebben of dat een ander persoon er wel waarde aan hecht om visitekaartjes uit te wisselen.

“Stelling: visitekaartjes zijn de collectors items van de toekomst”

Ruilen?

En nu ik toch nieuwe visitekaartjes heb, deel ik ze ook graag uit. Nou ja, ik heb ze in ieder geval bij me. Dus wil jij visitekaartjes ruilen? Wie weet worden het de collectors items van de toekomst.

Visitekaartje als collectors item

 


Over Bart';

Over Bart

Bart Betrekt

Bart Bedenkt

Bart Blogt

Bart Bemoeit

Al meer dan 15 jaar voel ik mij als een vis in het water in mijn vakgebied. Ik adem marketing en communicatie in en uit. Van het betrekken van mensen in workshops, het bedenken van doelgerichte campagnes en pragmatische plannen, bloggen tot het gevraagd dan wel ongevraagd bemoeien tegen de dingen waar ik tegen aan loop.

Meer over Bart





Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *